رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

اجرای پرشور و گسترده جشن‌های دهه فجر با حضور پر صلابت مردم و جوانان نقشه دشمنان را خنثی و مایه سربلندی نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۷۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان در راستای اجرای برنامه های ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: هدف از اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر جهاد تبیین در رابطه با خدمات گسترده انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است و در این خصوص رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نقش آفرین هستند.

وی افزود: تزریق ناامیدی در بین مردم و جوانان جزو اهداف مهم دشمن در برهه کنونی است و اگر جشن‌های دهه فجر پرشور و گسترده با حضور پر صلابت مردم و جوانان برگزار شود نقشه دشمنان خنثی و مایه سربلندی نظام است.

صفدری علاوه‌بر مردمی بودن، توجه به شادابی و نشاط برنامه‌ها، ایجاد وحدت و همبستگی و توجه ویژه به قشر جوانان و زنان از دیگر اولویت‌های برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالجاری است، ادامه داد: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تحکیم وحدت، نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت دهه فجر است و باید در برنامه‌های این دهه به‌دقت مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم، تصریح کرد: برنامه‌ها باید بر اساس شرایط روز جامعه نو، ابتکاری و متنوع باشد که موجب ایجاد فضایی شاد و متنوع شود.

صفدری بر ارتقای برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی، بصیرت‌افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن شناسی، جهادتبیین و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی شده تا کمیته‌های ۳۰ گانه دهه فجر استان برنامه‌های دهه مبارک فجر را ساماندهی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار