حمایت سران طوایف سیستان‌وبلوچستان از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خصمانه پارلمان اروپا:

سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است که در جنگ و صلح کنار مردم بوده است

سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و عشایر استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۰۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج اززاهدان، سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و عشایر استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه را محکوم کردند.

بسمه تعالی

در بخشی از این بیانیه آمده : حراست از استقلال و امنیت کشور، سرنگونی داعش، دستگیری و به تور‌انداختن جاسوس‌ها و گاندوها، حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تجزیه‌طلب‌ها و مقابله با منافقین، تبدیل ایران به یکی از 10 قدرت نظامی جهان، حفظ امنیت آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، ارتقای قدرت فضایی و ماهواره‌های امید، ارتقای قدرت و توان موشکی و پهپادی ایران، برگزاری رزمایش‌های متعدد و مکرر نظامی، رسالت‌های اجتماعی در بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله، بسیج مردم و محرومیت‌زدایی، تقویت روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت و... تنها گوشه‌ای از موفقیت‌ها و افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم را به‌ویژه در موضوع «انتقام‌های سخت» به آشفتگی کشانده و خواب را از آنان گرفته است.بیانیه محکومت سران طوایف ، معتمدین ، ریش سفیدان ، نخبگان و عشایر ،اقدام اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی .

در ادامه توطئه افکنی هاو طراحی های شوم و به راه انداختن جنگ ترکیبی دشمنان و بدخواهان، ایران اسلامی بار دیگر مورد هجمه رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان اسلام و نظام قرار گرفته و نقض آشکار حقوق بشر از طرف آمریکا و متحدان اروپایی آن بر علیه ملت ایران با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی ، اعمال شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که بر‌آمده از مردم با جوانانی که دل در گرو خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های انقلاب داشتند.

سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است که در جنگ و صلح کنار مردم بوده است،در سیل و زلزله کنار مردم و یاری رسان آنها بوده و هست. در واقع ستون‌هایی که در مقابله با هجمه دشمن از سپاه و بسیج شاهد هستیم، همان ستون‌ها را در حوادث غیرمترقبه و طبیعی شاهدیم که کنار مردم هستند.

سپاه پاسداران در کنار این خدمات همواره به عنوان بازوی کشور و مدافع ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار داشته ‌که لحظه‌ای از راه روشن امام خمینی (ره )و شهدا غافل نبوده ‌و همواره در پی رضایت مقام ولایت بوده است.

سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و عشایرسپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان این اقدام نابخردانه، پارلمان اروپا در قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم می کنند و بار دیگر حمایت همه جانبه خویش را از ارزش های انقلاب و اسلام اعلام می دارد.

 

 

ارسال نظرات