غفاری‌قدیر در نشست مسئولان مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج:

باید جلوی هالیوود بایستیم/به همت سردار سلامی و سردار سلیمانی، «جشنواره فیلم مقاومت» سالانه شد

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: به‌همت سردار سلامی و سردار سلیمانی، جشنواره فیلم مقاومت به صورت سالانه شد و قله حرکت ما، ایجاد صنعت فیلم مقاومت است.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۳۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

جلال غفاری‌قدیر دبیر

جلال غفاری‌قدیر دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت امروز در نشست سالانه مسئولان مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج، اظهار کرد: اصل کار جهاد تبیین، تبدیل‌شدن به مدیوم‌های صوتی و تصویری است و بخش زیادی از آسیب‌پذیری ما، به خاطر هم‌افزانشدن ما است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که شبکه‌ای از فیلم‌سازان گام دوم را به نمایش بگذاریم و استعداد‌های استانی را کشف کنیم افزود: در تلاشیم تا جشنواره‌های سال‌های بعد را در نزدیکی یمن برگزار کنیم چراکه شکل مقاومت در جشنواره، باید متناسب با آن عنوان باشد.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزاری این جشنواره روی ناو را دارای دلیل خاص و نمادین دانست و گفت: نمی‌توانیم نسبت به مقاومت و فلسطین در جشنواره‌های هنری بی‌تفاوت باشیم. نباید مانند گذشته از موضوع فلسطین که تکه‌ تن ایران است، غفلت کنیم. 

غفاری گفت: هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باید پایلوتی برای پیشرفت فیلمسازان گام دوم شود. به همین منظور، تدابیر و استاندارد‌های با کیفیتی را برای این امر در نظر داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید جلوی هالیوود بایستیم، گفت: به‌همت سردار سلامی و سردار سلیمانی، جشنواره فیلم مقاومت به صورت سالانه شد و قله حرکت ما، ایجاد صنعت فیلم مقاومت است.

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: از سوریه دعوتنامه رسمی برای اجرای جشنواره فیلم مقاومت در این کشور داریم. ظرفیت‌های منطقه‌ای بی‌نظیری برای فیلمسازی مشترک داریم.

ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/

ارسال نظرات