مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله تاکید کرد

روحانیون اثر گذارترین قشر جامعه؛ برای اجرای جهاد تبیین

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و در عرصه جهاد تبیین روحانیت نقش محوری و پیش قراول را ایفا می کند.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۹۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

به خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ حجت الاسلام ماشاالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در جمع روحانیون و مبلغین طرح هجرت این شهرستان گفت: مقام معظم رهبری تأکید فرمودند که جهاد تبیین فریضه‌ ای فوری و قطعی است و در این میان طلاب و روحانیون باید طلایه‌ دار این مطالبه کلیدی باشند.

وی روحانیون را اثرگذارترین قشر جامعه برای اجرای جهاد تبیین دانست و افزود: دشمنان امروزه از راه‌ های مختلف و با ترفندهای متنوع سعی در ضربه زدن به اقتدار و امنیت ما دارند و جهاد تبیین یکی از راه‌ های اصلی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله تصریح کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری اگر جهاد تبیین به درستی انجام نشود، دشمنان، دروغ روایت می کنند؛ در این شرایط دلسوزان و دوستان انقلابی باید روایت صحیح را بیان کنند که در این راستا در عرصه جهاد تبیین روحانیت نقش محوری و پیش قراول را ایفا می کند.

حجت الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و ضرورت جهاد فرهنگی اشاره و بیان کرد: روحانیون علمدار جهاد جبهه فرهنگی هستند و باید خود را به عمل و ارتباط مجهز کنند تا اثربخش باشند؛ ما در محضر خداوند هستیم و باید با خدا ارتباط داشته باشیم و به قرآن عمل کنیم.

وی درخصوص تجهیز به عمل و بکارگیری قدرت به این 3 آیه اشاره کرد و افزود: فَاقْرَءُوا مَا تَيَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ (آیه ۲۰ مزمل) هر چه برای شما امکان دارد قرآن بخوانید! 2 - وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ (آیه 60 الأنفال)هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و 3- فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ (آیه 64 تغابن)پس تا بتوانید خدا ترس و پرهیزکار باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ادامه داد: اگر سه رکن رهبری، ایدئولوژی(اعتقادات) و مردم در یک انقلاب همراه هم باشند آن حکومت به سرانجام خواهد رسید و به راه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام عبدی در پایان به دستاوردهای انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمنان جمهوری اسلامی این است که شور و سرعت آن را بگیرند تا به اسلام سکولار تبدیل شود و باورهای مردم و دین را مورد هجمه قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار