مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت:

250 دانش آموز مکلف زرندی ، رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند

جعفری گفت: جشن تکلیف دانش آموزان 8 آموزشگاه دخترانه شهرستان زرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در تالار فرهنگیان این شهربرگزار و 250 دانش آموز دختر زرندی ، رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:همزمان با ماه رجب جشن تکلیف 250 دانش آموز مکلف زرندی از 8 مدرسه در مجموعه فرهنگی آموزشی تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شده بود، گفت: 250 دانش آموز دختر زرندی، رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.
عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با تبریک فرارسیدن ماه رجب، با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام مبنی بر سادگی و دوری از تجملات و اصراف گرایی، گفت: سادگی و معنویت گرایی از مهمترین اهداف جشن تکلیف است که مدیران ما باید مد نظر داشته باشند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: لحظات اقامه نماز، شیرین‌ترین لحظه عمر ماست و باید سعی کنیم این لحظات شیرین و ناب را در طول زندگی از دست ندهیم.
جعفری تصریح کرد: اجرای متمرکز جشن تکلیف دانش آموزان با هدف جلوگیری از اسراف و دوری از برنامه‌ها و هزینه‌های اضافی و با محوریت معنویت گرایی و آموزش مسائل دینی و مذهبی در قالب نمایش طنزوایجادمحیط شادبرای دانش آموزان برگزار می‌گردد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند آموزش مسائل دینی و مذهبی به دانش آموزان در قالب طنز، اهداء پک مذهبی (چادر، مقنعه، سجاده نماز، مهرو تسبیح) سی دی برنامه جشن تکلیف به هردانش آموز شرکت کننده را ازمجموعه فعالیت‌های این برنامه متمرکز عنوان کرد.
خبرنگار:غلامرضا نورالدینی:مسئول روابط عمومی بسیج فرهنگیان و مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار