خبرهای داغ:
توسط گردان 102امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

بازدید فرمانده گردان 102امام حسین (علیه السلام) از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرند

جهت بالا بردن آموزش مهارت آموزی نیروهای وظیفه، برنامه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای با حضور فرماندهی و نیروهای وظیفه در محل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرند انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عموکی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، جهت بالا بردن آموزش مهارت آموزی نیروهای وظیفه، برنامه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای با حضور فرماندهی و نیروهای وظیفه در محل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرند انجام شد.

فرمانده گردان102امام حسین(علیه السلام) گفت:سرباز ماهر یا دوره مهارت آموزی به سربازان، یکی از اقداماتی است که سازمان فنی و حرفه ای در جهت رشد استعداد ها و آموزش مهارت ها به سربازان در دوران سربازی در نظر گرفته است، در این دوره برخی از توانمندی های شغلی متناسب با نوع نیاز جامعه و علاقمندی سربازان به علاقمندان آموزش داده  شد.

این فرمانده گردان افزود: طی جلسات متعدد با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرند امکان مهارت آموزی نیروهای وظیفه این گردان فراهم گردید و در هر دوره تعدادی از نیروهای وظیفه جهت مهارت آموزی به این مرکز معرفی می گردند.

این فرمانده در پایان گفت: در این بازدید جناب آقای مهندس نویدی رییس مرکز در خصوص رشته ها و مهارت هایی که در این مرکز آموزش داده می شود و همچنین در مورد جامعه هدف سازمان فنی حرفه ای توضیحاتی عنوان نمودند و با اشاره به این که سربازان نیروهای مسلح یکی از زیر مجموعه های جامعه هدف این سازمان هستند از ذکاوت، دقت نظر، نظم و انظباط نیروهای وظیفه تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار