خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) استان خبر داد:

راه اندازی مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

سرهنگ صادق گفت: در راستای عمل به وظیفه هنری خود در قبال انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان مجمع طراحان پوستر و گرافیک انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۲۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ یاسر صادق معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) امروز در دیدار با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: " اگر جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن دارد زبانش هنر است. "

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما در این مجموعه این است که به وظیفه خود در این عرصه که گسترش، ارتقا و عمق بخشی به این مهم که حرف اسلام و انقلاب را به زبان‌های مختلف در قالب هنر بیان کنیم.

صادق عنوان کرد: یکی از خلا‌های استان ما در عرصه گسترش و ارتقا متولیان امر هنر استفاده از طراحان گرافیک و پوستر است که در دنیا از این ظرفیت بسیار استفاده شده است.

معاون هنری سپاه انصارالرضا (ع) گفت: در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان حداکثر استفاده  را از ظرفیت گرافیکی و طراحی پوستر کردند.

وی بیان کرد: در این مدت کانال‌های معاندین به خصوص اینترنشنال، حداقل ۴۰۰ پست را بر علیه نظام و انقلاب اسلامی طراحی و هر روز با هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی منتشر کردند.

صادق؛ از راه اندازی مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: جرقه شروع این مجمع در استان از اواخر آبان ماه زده شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهاد‌های هنری استان همچون؛ حوزه هنری انقلاب اسلامی، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج، اداره فرهنگ و ارشاد استان رویداد سه روزه تولید و طراحی پوستر در استان برگزار شد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا (علیه السلام) گفت: امروز انتشار رسمی آثار تولید شده در این رویداد رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: امید است تا با این تلاش‌ها و اقدامات، شبکه طراحان گرافیک استان با تقویت، افزایش و انسجام بخشی رخ دهد تا به وظیفه انقلابی خود که امروز بیشتر طراحی پوستر نیاز هست عمل کنیم.

همچنین در این مراسم از آثار تولید شده هنرمندان استان در کارگاه " سرافراز ایران" که به همت نهاد‌های فرهنگی و هنری استان تهیه شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار