خبرهای داغ:
قاضی زاده هاشمی:

باغ موزه‌های دفاع مقدس نگهداری هویت ملت ایران است

همدان_رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه باغ موزه‌های دفاع مقدس نگهداری هویت ملت ایران است، گفت: باغ موزه دفاع مقدس هویت بخش است و هویت واقعی ملت ایران را به نسل‌های بعدی یادآوری می‌کند.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
باغ موزه‌های دفاع مقدس نگهداری هویت ملت ایران است

دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه واقعی‌ترین روایت از تاریخ که آغشته به افسانه نیست روایت سال‌های اخیر ملت ایران در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است، اظهار کرد: ما به جای اینکه این مهم را برای فرزندانمان به درستی تبیین کنیم به گذشته دوری که بعضاً دقیق نیست، می‌پردازیم.

وی افزود: دفاع مقدس، دفاع از حرم، بمباران مردم نمازگزار و ... واقعیت‌هایی است که نسل امروز با چشم خود دیده اند و آن را درک کرده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر اینکه باغ موزه‌های دفاع مقدس نگهداری هویت ملت ایران است، تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس فقط موزه‌ای برای دیدن نیست هویت بخش است و هویت واقعی ملت ایران را به نسل‌های بعدی یادآوری می‌کند و هم به چشم و گوش جهانیان می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در باغ موزه همدان کار‌های بسیار ارزنده‌ای صورت گرفته که جای خداقوت دارد، اما هنوز ابتدای کار است و باید ادامه پیدا کند، گفت: در باغ موزه شاید هزار روایت تدوین کرده اند، اما ده‌ها هزار روایت دیگر می توان فقط از نقش مردم بزرگ همدان از شهر به شهر و روستا به روستای آن در دفاع مقدس تدوین کرد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه همدان در دفاع مقدس پیشتاز بوده است، خاطرنشان کرد: باید باغ موزه را صد‌ها هزار هکتار توسعه داد و جای کار دارد که همت عالی می‌طلبد امیدواریم ما هم بتوانیم کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات