خبرهای داغ:

آغاز اکران سیزدهمین دوره جشنواره فیلم عمار در شاهرود/اهدا نشان طلاب زاده به هنرمندان متعهد

شاهرود_ سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهرود آغاز به کار کرد و نشان نادر طلاب زاده به محمدرضا عبادیانی کارگردان تئاتر نقطه صفر مرزی حاضر در جشنواره تئاتر فجر اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۵۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج، سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهرود آغاز به کار کرد.
در این برنامه که افتتاحیه اکران‌های سیزدهمین دوره این جشنواره در کانون فرهنگی مهنا و با حضور جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدا و فعالین فرهنگی برگزار شد، علاوه بر اکران تعدادی از آثار جشنواره سیزدهم، از همسر شهید محمد مهدی کریمی (از شهدای انقلاب) و همسر شهید اصغر اصغریان (از شهدای دفاع مقدس)، علی اسماعیلیان مسئول سینما فرهنگ شاهرود بخاطر همکاری با ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان در اکران برخی فیلم‌های سینمایی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم اهدای نشان حاج نادر طالب زاده با عنوان هنرمند متعهد و اثر گذار، به محمدرضا عبادیانی بخاطر کارگردانی تئاتر نقطه صفر مرزی انجام شد.
خانم قنبریان رابط ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار شاهرود در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بنا داریم هرساله این نشان را به یکی از هنرمندان فعال، متعهد و اثر گذار در شهرستان اهدا کنیم.
خاطر نشان می‌شود مرحوم نادر طالب زاده از بنیان گذاران جشنواره مردمی فیلم عمار بود که در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها