خبرهای داغ:

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اقدام اخیر پارلمان اروپا را محکوم کرد

شاهرود_ بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در بیانیه ای، اقدام اخیر محافل سیاسی اروپایی در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۷۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۲

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اقدام اخیر پارلمان اروپا را محکوم کردبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در بیانیه‌ای اقدام اخیر محافل سیاسی اروپایی در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُون.
(احقاف، ۱۳)
اقدام اخیر محافل سیاسی اروپایی در تروریستی خواندن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران"که نیروی نظامی رسمی کشور عزیزمان است و درتمام طول عمر با برکت خود ثابت کرده است که از میدان مبارزه با منافقین، تروریست‌ها وداعش، جنگ تحمیلی، کمک رسانی در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، میدان مبارزه با محرومیت زدایی و سازندگی، اجرای پروژه‌های عمرانی وسازماندهی شرکت‌های دانش بنیان جهت تأمین نیاز‌های علمی وصنعتی کشورتا میدان مبارزه با کرونا و.. آنجا که نیاز به جهاد بوده با تمام توان وارد عمل شده است، از جانب کشور‌هایی صورت گرفته که بدون اراده سیاسی مستقل و در همراهی با سیاست‌های خصمانه امریکایی‌ها دست به این اقدامات خصمانه می‌زنند؛ و البته که در این مقطع از زمان و با عبور از وقایع بصیرت افزایی ماه‌های گذشته دشمن اصلی ما آمریکا از هر نهاد، شخص یا تشکیلات سیاسی که ملت را آگاه و در خط روشن امام رحمت الله علیه بسیج و متشکل می‌کند عصبانی است.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم صدا با بسیاری دیگر از دلسوزان اسلام و انقلاب، ضمن خداقوت به پاسداران جان برکف، خواهان تلاش بیش از پیش این عزیزان در عرصه‌های جهادی و پیشرو بودن ایشان همچون گذشته و بیش از پیش است، چرا که بهترین پاسخ به تهدیدات و کارشکنی‌های دشمنان خارجی و زمینه سازان داخلی آن‌ها کمک به عدالت گستری و رشد و توسعه همه جانبه و متوازن در ایران اسلامی است. از خدای متعال، جزای خیر و برکت برای مجاهدت‌های آنان مسألت می‌نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار