خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و شهادت در بین مردم بسیار تاثیرگذار است

همدان-فرماندار فامنین گفت: امروز جامعه نیاز به اراده ارزشمند شما دارد و اکنون که در دوران جنگ ترکیبی دشمن قرار داریم حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و شهادت در بین مردم بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۸۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی شاخص در دیدار با پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان فامنین اظهار کرد: هر اتفاقی در شهرستان با اراده‌ رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس شدنی است.

وی افزود: امروز جامعه نیاز به اراده ارزشمند شما دارد و اکنون که در دوران جنگ ترکیبی دشمن قرار داریم حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و شهادت در بین مردم بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار فامنین تصریح کرد: نیازمند کمک پیشکسوتان ایثار و شهادت برای تحقق اهداف دولت مردمی در راستای رفع مشکلات و گره گشایی از کار مردم شهرستان هستیم.

وی گفت: پیشکسوتان شهرستان به عنوان مجمع مشورتی فرمانداری عمل می‌کنند و لازم است ماهیانه جلسه‌ای در راستای برطرف کردن مشکلات مردم با این مجمع برگزار کنیم.

حسینی اضافه کرد: اگر ادای دین نسبت به انقلاب اسلامی را اولویت‌بندی کنیم اول شهدا و در اولویت‌های دوم نزدیک‌ترین فرد به شهدا یعنی پیشکسوتان ایثار و شهادت قرار دارید و این جایگاه بسیار بزرگی است.

در این دیدار تعدادی از پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان به بیان دیدگاه‌های خود درباره مشکلات شهرستان و ضرورت توجه به آنها پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات