با حضور بسیجیان پایگاه حضرت زینب(س) انجام شد؛

برگزاری جلسه هیأت نوجوان شهیده ولایت استان قم در شب آرزوها

مراسم سوگواری امام علی النقی هادی علیه السلام در شب لیلة الرغائب به همت هیئت هفتگی نوجوانان شهیده ولایت با حضور بسیجیان پایگاه حضرت زینب(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۳۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان قم، شب پر فضیلت لیلة الرغائب همزمان با شهادت امام دهم شیعیان با حضور پرشور بسیجیان محله زینبیه-پردیسان به همراه بوده است.

در ابتدای مراسم، آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان، فاطمه نعمتی قرائت شد.

همچنین، یکی از نوجوانان هیئت عنوان کرد: در دیدار مقام معظم رهبری دومین چیزی که فرمودند دانستن خطر ها و به جان خریدن آن ها بود. پس ما نیز باید با توجه به سن خودمان وظیفه امان را انجام دهیم

وی ادامه داد: شهید مدافع وطن، آرمان علی وردی مقام دنیایی خاص و بسیار بزرگی نداشت، مسئول یکی از حلقات صالحین مسجد بوده و در حوزه درس می‌خواند اما کار خودش و وظیفه‌اش را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

او، با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: جهاد تبیین یک فریضه‌ قطعی و یک فریضه‌ فوری است و هر کسی که می‌تواند (باید اقدام کند). به نوجوانان هم‌سن خود اظهار داشت: گاهی جهاد تبیین برای ما برطرف کردن شبهه ذهنی دوستمان است.

در ادامه خانم عبادی درباره راه و روش خودشناسی برای نوجوانان صحبت کرد و در پایان مداحی و سینه زنی توسط خانم خلیلی انجام شد.

انتهای پیام/متین

ارسال نظرات
آخرین اخبار