خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ از برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی و ایرانی، مشاوره‌های فردی و اجتماعی و حقوقی و ... در سطح  پایگاه‌های بسیج شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۸۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیده سمیه جعفری در سیزدهمین مجمع بسیجیان شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم تاثیر تغییرات اجتماعی بر موضوع سبک زندگی است، این مسئله نیز از مسائل مهمی بود که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سفر به خراسان شمالی مطرح کردند.

وی افزود: سبک زندگی تمام احوالات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ما را تحت تاًثیر قرار می‌دهد و ما باید دائماً این موضوع را تعقیب کنیم و متناسب با الگوهای رفتاری ایرانی _اسلامی سبک زندگی مناسبی را تعریف کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی بعد از اعتیاد و حاشیه نشینی طلاق را در اولویت سوم آسیب‌های اجتماعی قرار دادند، با این حال طلاق در ایران یکی از بحرانی‌ترین مقاطع خود در سال‌های اخیر رسیده است هم اکنون ایران با نرخ طلاق ۲ درصد یکی از بالاترین آمارها را در بین کشورهای منطقه دارد به طوری که شهرستان کبودراهنگ در ۸ ماهه نخست سال جاری ۲۲۶ مورد طلاق ثبت شده است.

وی افزود: خانواده واحد بنیادین جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی انسان است و توافق عقیدتی و آرمانی در تشکیل خانواده که زمینه ساز اصلی حرکت تکاملی و رشد یابنده انسان است.

جعفری بیان کرد: بسیج خواهران در راستای پیشبرد این اهداف اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی و ایرانی، مشاوره‌های فردی و اجتماعی، حقوقی با کمک مرکز مشاوره، برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده، کارگاه‌های پیشگیری از طلاق و کارگاه خانواده مقاوم، کارگاه سواد رسانه‌ای و ... در سطح  پایگاه‌های بسیج کرده است تا شاهد ترویج زیست عفیفانه  در فرهنگ جامعه اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات