خبرهای داغ:

افتخارآفرینی گشتی گیران شهرستان سرخه در مسابقات استانی

تیم کشتی شهرستان سرخه در مسابقات استانی حضور یافته و امیرابراهیم امامی موفق به کسب مقام نخست در این مسابقات شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، تیم کشتی جوانان شهرستان سرخه با حضور کشتی گیران برتر شهرستان سرخه در ۶ وزن به مسابقات استانی در شهر رویان شاهرود اعزام شدند.

در این مسابقات که با حضور کشتی گیران شهرستان های استان سمنان و دو تیم از شاهرود میزبان همراه بود دو کشتی گیر سرخه بر روی سکوی مسابقات استان ایستادند.

جوانان غیور و آینده دار شهرستان امیرابراهیم امامی در وزن ۵۷ کیلوگرم با برد تمامی کشتی ها به مقام نخست وزن خود دست یافت و به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

همچنین محمدرضا جاهدی دیگر کشتی گیر با اخلاق شهرستان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با کشتی های خوب خود مقام سوم و مدال برنز مسابقات جوانان استان را کسب کرد.

لازم به ذکر است سینا یعقوبی، امیرمحمد سنگسری، امیرحسین میهمی و مهدی صفا نیز کشتی های قابل قبولی را انجام که در رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است مربی تیم اسماعیل عربی و سرپرست تیم مجید امامی و دو داور ممتاز ملی سرخه محمد عربی و علیرضا عربی نیز  قضاوت مسابقات استان را انجام دادند.

امید است در آینده، کشتی سرخه با حمایت مسئولین شهرستان و استان، خیرین، پیشکسوتان و کشتی دوستان جایگاه شایسته ای را کسب نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار