در دیدار مدیران سلامت با فرمانده سپاه آمل مطرح شد؛

حمایت جامعه پزشکی و سلامت آمل از سپاه / تحریم موجب افزایش روحیه خدمت رسانی سپاه به مردم می شود

ساری-مدیران و کارشناسان حوزه سلامت ، بهداشت و درمان،هلال احمر و سازمان انتقال خون آمل با سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه این شهرستان ظهر امروز دیدار و گفتگوکردند.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۲۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مدیران و کارشناسان حوزه سلامت ، بهداشت و درمان،هلال احمر و سازمان انتقال خون آمل با سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه این شهرستان ظهر امروز دیدار و گفتگوکردند.

این دیدار که در واکنش به اقدام وقیحانه پارلمان اروپا علیه سپاه در سازمان انتقال خون آمل صورت گرفت؛ عباس اقدامی مدیربسیج جامعه پزشکی آمل اقدام پارلمان اروپا را حرکت کینه‌ توزانه در پاسخ به ناکامی‌ های پی درپی در مقابل عزم و اراده مردم و عزت و اقتدارسپاه خواند و گفت: سپاه درسازندگی ومحرومیت زدائی و امنیت نقش اساسی دارد .

اقوامی تصریح کرد: این اقدام یک نمایش تبلیغاتی است که قبلانیز توسط شیطان بزرگ طراحی شده بود.

مدیر بسیج جامعه پزشکی امل تاکید کرد: این تحریم ها بی اثربوده و جامعه سلامت همواره در کنار سپاه ایستاده است.

سرهنگ داغمه چی هم در این دیدار  از حضور و حمایت جامعه پزشکی از توانمندی بسیجیان جامعه پزشکی درتمام فعالیت ها وتبیین واقعیت ها وپیشرفت ها قدر دانی کرد و گفت:  در گام دوم انقلاب ورود موفقیت‌آمیز در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان باتمام مشکلات واخلاص تهدیدها به فرصت تبدیل شد که به‌خوبی قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه موفقیت ها و دستاوردهای پزشکی باید به خوبی درجامعه تبیین شود ، خاطرنشان کرد: باید به نسل جوان بگوییم قبل از پیروزی انقلاب چه بوده ایم و الان در کدام نقطه ایستاده ایم.

سرهنگ داغمه چی خاطرنشان کرد: سپاه سرشار از انگیزه معنویت ،اخلاص و دلداده به اهل‌بیت(ع) است و اینگونه اقدامات مغرضانه ازسوی اروپایی ها  ذره ای از اقتدار ،عزت و روحیه خدمت به مردم از سپاه‌ نمی کاهد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار