معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین از قدردانی از ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به نمایندگی از ۵۷ هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور در دهه مقاومت، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۶۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

قدردانی از ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در دهه مقاومت/مردم ما شایسته‌ترین در طول تاریخ هستند

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به قدردانی از ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به نمایندگی از ۵۷ هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور در دهه مقاومت، اظهار کرد: امسال در دهه مقاومت، پایگاه‌های مقاومت مردمی گل کاشتند و به خوبی به گسترش مکتب سلیمانی کمک کردند.

وی در این‌باره افزود: امسال گرامیداشت مکتب سلیمانی، نه سیستمی و ساختاری بلکه از طریق شبکه‌سازی انجام شد. ان‌شاالله در سال‌های بعد، این رویه، تبدیل به جریان شود که کمک بزرگی به انقلاب اسلامی خواهد بود. 

سردار معروفی افزود: ملت ما، ملتی هوشمند است و وقتی اعتقادات و منافع ملی آن‌ها در خطر باشد، با هر مذهب و عقیده‌ای، با اجتماع حول امامشان، از آن دفاع می‌کند؛ همانند حضوری که امسال در روز ۱۳ آبان یا در مراسم تشییع شهدای گمنام و در بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی داشتند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: امسال هم در دهه فجر، شاهد حضور گسترده مردم برای گرامیداشت این دهه خواهیم بود. البته تمام این موارد به این معنا نیست که مردم مشکل اقتصادی و معیشتی ندارند بلکه مردم همیشه بین این موارد تفاوت قائل هستند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مردم ما شایسته‌ترین مردم در طول تاریخ هستند گفت: وظیفه داریم با جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی بی‌منت، در خدمت مردم باشیم.

ت-9606

انتهای  پیام/

ارسال نظرات