خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اجرای وضعیت سنجی اقشار نواحی بسیج با رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)» در بهار

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای اولین وضعیت سنجی اقشار در استان همدان با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین از شهرستان شهیدپرور بهار و سپاه ناحیه بهار با رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۲۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جلسه وضعیت‌سنجی اقشار سپاه ناحیه بهار با تبریک ایام مبارک ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عرفای شهرستان بهار اظهار کرد: اقشار سپاه استان در سازمان بسیج، از بازوان توانا و قدرتمندی هستند که ماموریت‌های سازمان بسیج را در حوزه‌های تخصصی دنبال می‌کنند و تاکنون کارنامه درخشانی در حوزه‌های مختلف در ماموریت جمعی و اجتماعی و بلیات طبیعی مانند کرونا، سیل، زلزله در خدمت‌رسانی به مردم و دولت به بروز و ظهور رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: برداشتن بار از زمین امروز نیاز به همت والایی دارد که این همت بر اقشار ۲۲گانه بسیج به وفور یافت می‌شود و بسیحیان با اتکا به روحیه جهادی به احسن وجه در مسیر غلبه بر مشکلات قدم برداشته‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز در بسیج برای هر قسمتی از اجتماع ما، از زندگی روزمره مردم تا کارهای تخصصی آنها برنامه وجود دارد و اقشار ۲۱گانه با اشراف دقیق و توانمندی‌ها در حوزه ماموریتی امروز قدرت این را دارند که شریک غم‌ها و شادی‌های مردم باشند که تاکنون این وظیفه ذاتی را به درستی انجام داده‌اند.

وی افزود: حرکت درست، دقیق، هوشمندانه و تیزبین در این محدوده وسیع به وسعت جغرافیای سرزمینی کشور است که این پهنه فعالیت اقشار ما است، از بسیج جامعه پزشکی، اردوهای جهادی تا بسیج دانش آموزی در مدارس، بسیح مهندسی صنعت و عمران که در حوزه‌های رفع موانع تولید در نظام تولید استان کار می‌کنند و بسیج کارگری که به ظرفیت‌رسانی کارگاه‌های تولیدی را در دستور کار خود دارند و سایر حوزه‌ها در بسیج ادارات، حقوقدانان و ... بستر آماده‌ای هستند که ایفای نقش می‌کنند و برای دقیق عمل کردن نیاز به وضعیت سنجی است تا آخرین وضعیت را از سرزمین یا اقلیم ماموریتی داشته باشیم و عِده و عُده، تشکیلات و توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف محک بزنیم.

سردار مجیدی بیان کرد:  طرح وضعیت‌سنجی، روش علمی دستگاه‌های موفق است تا آن را در دستور کار خود قرار دهند تا نقاط ضعف شناسایی و با تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت به کار عظمت دهند و کار را به صورت بهتر و جدی‌تر و عالی‌تر اداره کنند و با توجه به لزوم نقشه راه سازمان‌ها و نهادها نقشه راه بسیج سند اعتلای ۱۰ساله است که ذیل این سند بیانیه گام دوم انقلاب است، تا با لمس کردن میدانی کارها وضعیت سنجی و احصا وضعیت رده‌های قشری انجام شود.

وی افزود: امروز با توجه به اشراف دقیق میدانی باید تدابیری برای برنامه‌ریزی موقعیت سنجی، وضعیت سنجی و روند سنجی در محیط‌ها داشته باشیم و نظام مسائل را احصا کنیم تا برنامه‌ریزی و آینده غنی‌تری برای مسائل رقم بزنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اولین وضعیت سنجی اقشار در استان همدان با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین از شهرستان شهیدپرور بهار و سپاه ناحیه بهار با رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)» با پشتیبانی ستاد تخصصی اقشار سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و میدان‌داری فرماندهان نواحی آغاز می‌شود وامیدواریم بتوانیم در سراسر استان در شهرستان‌های دیگر این طرح را پوشش دهیم تا با آنالیز وضعیت موجود، وضعیت مطلوب را ترسیم کنیم تا در راستای آن تجهیز شویم و اشکالات را رفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات