جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

اعزام 5 هزار نفر به اردوی راهیان نور

زنجان – جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در سطح کشور است، گفت:5 هزار نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۱۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

 

اعزام 5 هزار نفر به اردوی راهیان نور

سردار طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه‌آفرین نمایی واقعی از رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم و پایه‌های این نظام الهی را تقویت کردند.

وی با بیان اینکه راهیان نور روحیه انقلابی را در انسان تقویت می کند،گفت: هدف از اعزام کاروانهای راهیان نور آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و رشادتهای شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه اردوی راهیان نور از 20 بهمن 1401 آغاز و تا 3 فرودین 1402 ادامه خواهد داشت،افزود:نخسین گروه اردوی راهیان نور دانش آموزان هستند  که 20 بهمن سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه اردوی راهیان نور همت و مشارکت دستگاه های اجرایی را می طلبد،تصریح کرد:خوشبختانه استانداری،آموزش و پروش و سایر ارگان ها در برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه فرهنگی همکاری و مشارکت دارند.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان در پایان از اعزام 5 هزار نفر به اردوی راهیان نورخبر داد  و تاکید کرد:این تعداد در غالب 100 کاروان  اعم از دانش آموزی ،دانشجویی واقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار