خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان خبر داد

برگزاری جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در پایگاه‌های حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان از برگزاری جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی و جشن میلاد امام علی (ع) و تقدیر از پدران شهدا در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۵۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

زهرا مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت این ایام با شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» و میلاد دلیل عالم خلقت حضرت علی (ع) ۲۰ عنوان برنامه به همت بسیجیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقام امیرالمومنین (ع) گفت: ایشان فرمودند «مهم‌ترین درس زندگی آن شخصیت بی‌نظیرِ تاریخ بشر برای امروز دنیای اسلام و جامعه بصیرت‌بخشی، روشن کردن فضا و عمق دادن به ایمان و اندیشه کسانی است که نیازمند بصیرت هستند».

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان افزود: ویژه‌ترین عیدی در این روز بزرگ، درس گرفتن از راه، رفتار و گفتار آن  حضرت است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام برگزاری نشست جهاد تبیین، ایستگاه صلواتی، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، سرکشی از خانواده شهدا، فضاسازی و آذین‌بندی پایگاه‌ها و مسابقه آشپزی و خاطره گویی است.

مطهری عنوان کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ها برگزاری جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در همه پایگاه‌ها، جشن میلاد امام علی (ع) و روز پدر، تقدیر از پدران شهدا، برگزاری یادواره خانگی، پخش فیلم و مستند با موضوع دهه فجر و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات