سردار ذوالقدر در مراسم یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر 10 سیدالشهدا:

دشمن ما خیلی بزرگ است؛ اما ملت ما بزرگ ترند که او را شکست داده اند

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر 10 سیدالشهدا و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسن باقری فرمانده اطلاعات و عملیات سپاه در دوران دفاع مقدس در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۷۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

 سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن ما که خیلی بزرگ و ابرقدرت بود با تجهیزات و ابزار فراوان جنگی به ما حمله کرد، اما ملت ما بزرگ ترند که توانستند با فداکاری، گذشت، و ایثار دشمن تا دندان مسلح را شکست بدهند.

 ذوالقدر با اشاره به اینکه ۱۹۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس از کیان نظام و انقلاب دفاع کردند، خاطرنشان کرد جوانانی که در جنگ تحمیلی شهید شدند، هر کدام از آنها یک ملت بودند و   یک دولت بودند که می توانستند کشور اسلامی را اداره کنند.  

 وی با تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت ، خاطرنشان کرد:  زمندگان و یادگاران دفاع مقدس باعث شکل گیری رزمندگان مدافع  حرم بودند؛ جوانانی که هیچ تجربه ای از   جنگ تحمیلی ندارند در عرصه دفاع از حرم حضور پیدا کردند و حماسه ای دیگر آفریدند.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: این مراسم   مقدمه ای برای برگزاری کنگره   ۱۲ هزار شهید استان تهران است و ما از شما رزمندگان  برای عظمت بخشیدن به این کنگره   دعوت می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناآرامی های چند ماه  گذشته در سطح کشور گفت: مردم ما مردم خوب و بزرگواری هستند چرا که در سخت ترین شرایط اقتصادی وضعیت کشور را درک کردند اما دشمن این را نفهمید و اشتباه محاسباتی آنها در همینجا بود چون علی رغم همه مشکلاتی که مردم با آن درگیر بودند اما هیچکدام از شعارها اقتصادی نبود . مردم هیچ اشکالی ندارند مشکل از عملکرد بد ما مسئولان است دفاع مقدس مانند ظرف مطهر و پاک بود که هر کسی وارد آن می شد، پاک و مطهر می شد ، میدانی که عرصه عشق و دلدادگی بود؛ باید از این عرصه بهره برد و محیط زندگی و کار را نیز مانند جبهه های دفاع مقدس پاک و مطهر ساخت.  

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار