"حجت الاسلام سرافراز" با جمعی از بسیجیان ناحیه شهید الله دادی یزد دیدار کرد

"حجت الاسلام سرافراز" جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با جمعی از بسیجیان ناحیه شهید الله دادی یزد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۴۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "حجت الاسلام سرافراز" جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با جمعی از بسیجیان ناحیه شهید الله دادی یزد دیدار کرد.

در این دیدار  ابتدا حجت الاسلام دهستانی به مدعوین محترم خیرمقدم گفت و در ادامه رابطین محترم نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت به بیان انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

در ادامه "حجت الاسلام سرافراز" جانشین محترم نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این همایش گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین تحول در عصر حاضر و بعنوان یک روش مدرن و الگویی جدیدی از انقلاب اسلامی به جهان معرفی شد.

وی باور به خدا و مردم را از ویژگی‌ها و رمز موفقیت حضرت امام (ره) بیان کرد و گفت: امروز ما به جوانان انقلابی مومن پایکار برای مقابله با دشمنان نیازمندیم. دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در بین مردم از طریق غول‌های رسانه خود می‌باشد و ظیفه ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله جهاد تببین می‌باشد.

در پایان بر نامه از رده‌های موفق نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد تجلیل یه عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار