خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان بسیج درباره گردهمایی اخیر بسیجیان به نام شهید سروری‌راد توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

حماسه سازی ۲۰ هزار رده بسیج در رویداد‌های کشور/لزوم تبادل تجربیات و شبکه سازی بسیجیان
سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به گردهمایی اخیر تحت عنوان گرامیداشت شهید محمدحسین سروری راد که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان برگزیده برگزار شد اظهار کرد: در این گردهمایی، نزدیک به ۶۰۰ نفر از بهترین فرماند‌هان پایگاه‌های مقاومت بسیج و معاونان فرهنگی پایگاه‌های بسیج، حضور داشتند. این جمعیت که از سراسر کشور بودند، در تمام یوم‌الله‌ها و حوادث حماسه آفریدند. 

وی افزود: پایگاه‌های برگزیده، پایگاه‌هایی هستند که در ۴ الی ۵ رویداد اخیر کشور مثل دهه مقاومت، سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی، هفته بسیج، ۱۳ آبان و تشییع پیکر مطهر شهدا، کار‌های بزرگی را صورت دادند.

سردار مقواساز گفت: افراد حاضر در این گردهمایی، کسانی بودند که در منطقه خودشان کار‌های ویژه‌ای در یوم‌الله‌های اخیر انجام داده بودند. این افراد، برگزیدگان رده‌های بسیج هستند که در رویداد‌های اخیر شرکت داشته‌اند. 

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور هدف از گردهمایی شهید سروری‌راد را در تبادل تجربیات بسیجیان  دانست و گفت: شبکه‌سازی این افراد در سراسر کشور، از اهداف بسیج جهت خدمت‌رسانی و حماسه‌آفرینی در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف است.  

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها