خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان آزادشهر:

بعنوان یک بسیجی در خدمت نظام و انقلاب برای خدمت صادقه به مردم هستیم

سیدجواد کریمی گفت: تلاش های شبانه روزی سپاه و بسیج در حوزه های مختلف بویژه بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی که در شهرستان پشت سر گذاشتیم و شرارتهای اخیر دشمنان نظام بر هیچ کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۹۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

بعنوان یک بسیجی در خدمت نظام و انقلاب  برای خدمت صادقه به مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سید جواد کریمی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان با همراهی سایراعضا شورای تامین،بخشدار مرکزی و مدیر آموزش و پرورش  با حضور در سپاه شهرستان آزادشهر  با سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده سپاه ناحیه و مجموعه همکاران دیدار و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

سید جواد کریمی در این دیدار ضمن اشاره به تلاش های شبانه روزی سپاه و بسیج در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، بویژه بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی که در شهرستان پشت سر گذاشتیم و شرارتهای اخیر دشمنان نظام، گفت: اگر اقدامات سپاه در این شهرستان را به کل کشور بسط دهیم، باید هم کشورهای غربی و دشمن که از ابتدای انقلاب موضع گیری داشتند، به این محبوبیت و جایگاه سپاه حساس شده و به رغم خود بخواهند عهدنامه یا معاهده ای برای تضعیف سپاه تنظیم نمایند موضوعی که در این ۴۳ سال انقلاب هیچگاه موفق نبوده اند.

وی خطاب به مسئولین  سپاه شهرستان، تصریح کرد: ضمن تقدیر  از تلاش و همراهی همیشگی مجموعه، به عنوان بسیجی در خدمت نظام و پای کار نظام و انقلاب برای خدمت رسانی صادقانه هستیم.

فرماندار آزادشهر در پایان خاطرنشان کرد: از سپاه بعنوان یک مجموعه قدرتمند،خدمتگزار،حافظ انقلاب و نظام حمایت میکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها