ویژه سرگروههای حلقه صالحین بسیج جامعه پزشکی استان یزد:

اولین دوره "توانمند سازی کنشگران جهاد تبیین " برگزار شد

اولین دوره «توانمند سازی کنشگران جهاد تبیین» از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سپاه الغدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۸۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با توجه به اهمیت موضوع جهاد تبیین و ضرورت توانمند شدن دغدغه‌مندان این حوزه جهت تعامل و گفتگو با قشر جامعه پزشکی وعموم مردم، اولین دوره «توانمند سازی کنشگران جهاد تبیین» از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سپاه الغدیر برگزار گردید.

این برنامه در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر شروع و در سطح کلیه مراکز بهداشتی و درمانی ادامه خواهد داشت.

جایگاه نخبگان بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته و عدم بیان دستاوردها، ابهام‌ها و شبهات فراوانی را به بار آورده است.

دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و ... را در بر می‌گیرد. اما آن جهادی که مقام معظم رهبری به طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاورد‌های انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است و در این راستا نقش نخبگان بسیج جامعه پزشکی، برجسته است.

از بین رفتن بنیان خانواده و تشویش داشته‌های فکری زنان و دختران انقلابی همواره بستر فعالیت و اهداف دشمنان انقلاب و نظام بوده است بنابراین ضرورت تربیت کنشگر بانوی جهاد تبیین از اولویت‌های انکارناپذیر است که بعد از فرمان ویژه مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار