ویژه سرگروههای حلقه صالحین بسیج جامعه پزشکی استان یزد:

اولین دوره "توانمند سازی کنشگران جهاد تبیین " برگزار شد

اولین دوره «توانمند سازی کنشگران جهاد تبیین» از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سپاه الغدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۸۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با توجه به اهمیت موضوع جهاد تبیین و ضرورت توانمند شدن دغدغه‌مندان این حوزه جهت تعامل و گفتگو با قشر جامعه پزشکی وعموم مردم، اولین دوره «توانمند سازی کنشگران جهاد تبیین» از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سپاه الغدیر برگزار گردید.

این برنامه در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر شروع و در سطح کلیه مراکز بهداشتی و درمانی ادامه خواهد داشت.

جایگاه نخبگان بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته و عدم بیان دستاوردها، ابهام‌ها و شبهات فراوانی را به بار آورده است.

دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و ... را در بر می‌گیرد. اما آن جهادی که مقام معظم رهبری به طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاورد‌های انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است و در این راستا نقش نخبگان بسیج جامعه پزشکی، برجسته است.

از بین رفتن بنیان خانواده و تشویش داشته‌های فکری زنان و دختران انقلابی همواره بستر فعالیت و اهداف دشمنان انقلاب و نظام بوده است بنابراین ضرورت تربیت کنشگر بانوی جهاد تبیین از اولویت‌های انکارناپذیر است که بعد از فرمان ویژه مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار