در جمع نیروهای مسلح شهرستان لردگان بیان شد؛

اقتدار نیروهای مسلح مرهون ارزش های انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی با اخلاق ترین نیروهای نظامی در دنیا هستند.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام)  در جمع نیروهای مسلح شهرستان لردگان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: اخلاق و ارزش های اسلامی مهمترین تفاوت نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی با سایر کشور های دنیا است و یکی دیگر از  فضیلت‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی دنباله‌روی از سیره نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و امیرالمومنین(علیه السلام) و بهره‌گیری از نقش و رسالت اولیای الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: بالاترین فخر و شرف برای نیروهای مسلح کشورمان این است که در مباحث تامین امنیت برابر سیره پیغمبر(صلی الله علیه و آله و سلم) که در آن امنیت جامعه اسلامی مهم بوده، عمل می‌‌شود و اکنون به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی مزیّن به این ویژگی‌ها هستند.

وی تضعیف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از اهداف دشمنان داخلی و خارجی در عرصه های مختلف  ازجمله فضای مجازی، رسانه ای و ... دانست و اظهار کرد.

حسینی صدر ادامه داد: غرب به سرکردگی آمریکا با طراحی نقشه های مختلف سعی کرد که فضای داخلی ایران را متشنج سازد و با زیر سوال بردن نیروی انتظامی کشور، زمینه ساز یک اغتشاش در کشور شد و هدفشان تغییر نظام سیاسی کشور بود که با کمک الهی، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم، نقشه های دشمنان نقش برآب شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام)،  آمادگی، بصیرت بالا و در صحنه بودن نیروهای نظامی و انتظامی را  سبب تقویت امنیت کشور دانست و با اشاره به ایام الله دهه فجر، از  آحاد مردم برای شرکت در مراسم و برنامه های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین راهپیمایی 22 بهمن برای خنثی سازی توطئه های دشمنان دعوت کرد.

 

ارسال نظرات