خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت گفت: در اغتشاشات اخیر همه دولت‌ها و ملت‌هایی که دم از آزادی بیان و آزادی زن می‌زدنند، تا توانستند با دلار‌های سعودی بر پیکره مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است، تاختند.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۶۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج، خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، در نشستی که به منظور هماهنگی هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اعیاد مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت تشکیل شد، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر همه دولت‌ها و ملت‌هایی که دم از آزادی بیان و آزادی زن می‌زدنند، تا توانستند با دلار‌های سعودی بر پیکره مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است، تاختند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند این نظام مقدس را ضعیف و مستاصل جلوه دهند که به فضل الهی و با دستورات و رهنمود‌های مقام عظمی ولایت حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای و تلاش‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی سربازان جان‌فدای ولایت، نقشه شوم‌شان نقش بر آب شد.

بیرانوند ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و اعضای مخلص بسیج به‌خصوص در این چند ماه گذشته که کشور درگیر این ناآرامی‌ها شده بود، تاکید کرد: از تمامی عزیزان تقاضا می‌کنم که اعیاد دهه فجر امسال را جدا از اعیاد این ۴۴ سال گذشته بدانند و برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن آن تلاشی مضاعف انجام دهند.

وی با بیان اینکه در جهت تبیین کارآمدی‌های دولت‌ها در ۴۴ سال عمر جمهوری اسلامی برای همه نسل‌ها و به‌خصوص نسل جوان باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بست، با اشاره به مشارکت حداکثری در رزمایش مدافعان ولایت گفت: باید با حضور در این رزمایش، باعث امید آفرینی، بصیرت افزایی و خنثی شدن توطئه‌های گسترده استکبار جهانی علیه میهن اسلامی شویم. 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در خصوص همایش بزرگی که به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی غرور آفرین عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در روز چهارشنبه هفته جاری و در سالن همایش آزادگان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: با حضور و شرکت حداکثری در این مراسم به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن همت کنید. 

وی با تاکید موکد به جهت شرکت در این دو مراسم و همایش پیش‌رو گفت: با حضور خود ضمن زنده نگه داشتن نام و یا شهدا دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

بیرانوند در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شرکت همکاران در این جلسه عنوان کرد که از هیچ سعی و تلاشی در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین فروگذار نکنند.

ب-۲۳۹۱

انتهای پیام/

ارسال نظرات