خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) بخش سامن ملایر خبر داد

اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در پایگاه‌های حوزه حضرت معصومه (س) سامن

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) بخش سامن ملایر از اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح حوزه و پایگاه‌های تابعه طی دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۷۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

رویا آقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمود «انقلاب اصیل ما جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص) است».

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دریچه‌ای برای تحقق اهداف و آرمان‌های الهی ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزو‌های تمام آزاداندیشان و مجاهدین سراسر دنیا بود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) بخش سامن ملایر تصریح کرد: امروز حفظ و نگهداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه دینی و شرعی همه ما است.

وی عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر با شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار»، ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح حوزه و پایگاه‌های تابعه پیش‌بینی شده که اجرایی می‌شود.

آقایی با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: بار دیگر همه با هم در صحنه حاضر می‌شویم و دشمن اسلام و انقلاب را ناامید می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به مراسم عبادی اعتکاف در ماه بندگی خدا رجب المرجب زمینه ساز درک معرفت و آماده شدن برای مهمانی خدا گفت: تزکیه و پاکسازی روح و جان از گرد و غبار برق و زرق دنیا وسیله تقرب و توجه به آستان ملکوتی محبوب است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) بخش سامن ملایر افزود: در ایام البیض که مصادف با ۱۳ رجب است تا پایان شب ۱۵ رجب در مسجد جامع شهر سامن مراسم روح بخش اعتکاف برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌های فرهنگی در قالب دعا و نیایش و جهاد تبیین نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار