اعزام دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان میبد به اردوی راهیان نور

اولین کاروان دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج میبد به مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپار شدند تا با این عزیزان و شهیدان راه حق تجدید پیمانی دیگر ببندند.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۱۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ ناحیه مقاومت بسیج میبد قریب به ۳ سال است که ویروس منحوس کرونا بسیاری از مسافرت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان‌ها را درگیر خود نموده و اجازه نداده بود که این موارد به صورت کامل و جامع اجرائی گردد.
اما اکنون به لطف خدا و همت دانشمندان ایرانی کم کم این ویروس رخت پوشیده و خداروشکر از کشور ما دور شده است.

همین امر باعث شده تا اردو‌های تفریحی زیارتی به نقاط مختلف کشور آغاز شود که یکی از آنان اردوی زیارتی راهیان نور و دیداری خدائی با شهیدان کشور عزیزمان می‌باشد.
به همین منوال اولین کاروان دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج میبد همراه ۶ دستگاه اتوبوس در سفری ۳ روزه به مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپار شدند تا با این عزیزان و شهیدان راه حق تجدید پیمانی دیگر ببندند.
کارگر رئیس آموزش و پرورش شهرستان گفت: از بین حدود ۶۰۰ دانش آموز دختر ثبت نام شده برای این سفر تعداد ۲۳۰ نفر انتخاب گردیدند تا در مناطق عملیاتی کشور و کربلای ایران (شلمچه) حضور به هم رسانند و از این زیارت معنوی کمال استفاده را نمایند.

ارسال نظرات