مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

نزدیک به ۴۰۰ هزار کارگر بیمه شدند / ۳ شرکت برتر اقتصاد مقاومتی مازندران تجلیل می‌شود

ساری-حسینیان با اعلام اینکه استان مازندران دارای ۲ هزار و ۶۰۰ شرکت است،خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۰۰ هزار کارگر بیمه شدند.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۳۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندرا

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید جواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در نشست اعضای قرارگاه شورای رسانه سازمان بسیج کارگری با محوریت دهه مبارک فجر که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، از برگزاری  ۱۴ برنامه تخصصی این سازمان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت:دیدار با فرمانده سپاه کربلا باحضور مجموعه‌های کارگری و کارفرمایی استان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری در برخی شهرستان ها، برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس و دسته‌های واکنش سریع با عنوان خودحفاظتی با محوریت نیروگاه شهید سلیمی در ۲۴ بهمن ماه ،اجرای پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه در روز مبعث رسول اکرم (ص) در سطح شهرستان‌ها، چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج کارگری استان با محوریت خواهران به میزبانی چالوس در رشته‌های تنیس روی میز و بازی‌های بومی محلی از جمله برنامه های این سازمان است.

حسینیان به  برگزاری برنامه‌های جهاد تبیین در پایگاه‌های مقاومت هم اشاره کرد و ازفود:در دهه فجر هر مجموعه این برنامه را به صورت خودمحور خواهد داشت.

به گفته مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  برنامه اردوی پیشرفت با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می شود.

حسینیان در ادامه به  افتتاح خانه محروم هم اشاره کرد و گفت: در بحث خانه محرومین برای ۷۴ باب منزل مشارکت داریم، اما صفر تا صد دو ساخت دو باب منزل توسط نیرو‌های بسیج کارگری تنکابن در حال اجراست.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در بخش دیگر سخنان خود  به طرح پنجشنبه‌های امید و بازدید از کارخانجات هم اشاره کرد و گفت: ۶۰ الی ۷۰ گروه‌های تخصصی جهادی در استان داریم که در زمینه‌های مختلف فعالیت می کنند.

حسینیان  در ادامه با اعلام اینکه استان مازندران دارای ۲ هزار و ۶۰۰ شرکت است،خاطرنشان کرد:  نزدیک به ۴۰۰ هزار کارگر بیمه شدند و  ۳۰۰ هزار کارگر ساختمانی بیمه نشدند که در انتظار اجرای مصوبه مجلس هستیم.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به  طرح نشان اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: شرکت‌های برتر با شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی  انتخاب شدند و قرار است  سه شرکت برتر مازندران در کشور تجلیل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار