با هدف رفع موانع؛

برگزاری نشست کارگروه بسیج سازندگی با حضور مسئولان ارشد استان

نشست کارگروه بسیج سازندگی سپاه استان قم با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم، سردار موحد فرمانده سپاه استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن همایشات امام جواد (علیه‌السلام) استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست کارگروه بسیج سازندگی استان قم با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) قم و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار و طی آن موضوعات مربوط به ماموریت‌های بسیج سازندگی استان و رویکرد کلی این سازمان مطرح و مسائل و مشکلات موجود در این خصوص نیز بررسی شد.
برگزاری نشست کارگروه بسیج سازندگی با حضور مسئولان ارشد استان

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم در بخشی از این جلسه با اشاره به برخی از موانع در واگذاری پروژه محرومیت‌زدایی، بیان داشت: در حوزه تولید هم مانند این مسئله، برخی قوانین مانع کار و اقدام هستند و تا زمان اصلاح برخی قوانین لازم است با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط دستورالعمل بومی و استانی مصوب و ملاک عمل قرار بگیرد.
برگزاری نشست کارگروه بسیج سازندگی با حضور مسئولان ارشد استان

همچنین سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم نیز بر استفاده از ظرفیت‌های بالای بسیج سازندگی و زمینه های مردمی و خیرین در محرومیت زدایی و کارآفرینی تاکید کرد.

در ادامه، پشتیبانی و حمایت از قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی استان، با تاکید استاندار قم در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات