فرماندار ویژه شهرستان ری:

رئیس جمهور مردمی پنجشنبه بدون تشریفات با هدف تصویب پروژه های مهم به شهرری سفر می کند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به احصاء مشکلات، از اولویت بندی و تهیه فهرست نیازهای مهم و اساسی شهرستان برای ارائه به رئیس جمهور در سفر استانی آیت الله رئیسی به قبله تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۴۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

  حمید زمانی در نشست صمیمانه با خبرنگاران پهنه جنوب تهران، گفت:  آیت الله  سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه به در ادامه سفرهای استانی هیات دولت؛ به شهرستان ری سفر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی آقای رئیسی بدون هیچگونه تشریفات زائد و به صورت ساده به منظور بازدید از چند پروژه مهم و تاثیرگذار در منطقه و همچنین دیدار چهره به چهره با مردم انقلابی و نخبگان شهرستان ری وارد شهرستان ری می شود.

زمانی خاطرنشان کرد: حضور آقای رئیسی به گونه  ای انجام  می شود که هیچگونه مزاحمتی برای مردم نداشته باشد، بدون اینکه خیابان ها بسته شود با رعایت حال هموطنان در میدان شهرری حضور پیدا می کند و از مسیر خیابان حرم و عبور از بازار شهرری در مصلی این شهر با مردم دیدار و گفتگو خواهد کرد.

فرماندار ری با اشاره به جایگاه مهم شهرستان ری در سطح تهران و کشور، تصریح کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران دو بار به صورت غیر رسمی به شهرری سفر کرده و  روز پنجشنبه هیات دولت سومین سفر خود را به صورت رسمی به شهرستان ری کلید می زند.

زمانی با اشاره به اینکه هدف از این سفر گره گشایی از مشکلات مردم است؛ اظهار امیدواری کرد سفر رئیس دولت سیزدهم به شهرستان ری، قطعا خیر و برکات زیادی از لحاظ مادی و معنوی به همراه خواهد داشت و مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان   با حضور پرشور و دشمن شکن خود در مراسم استقبال از رئیس جمهوری، برگ زرین دیگری در افتخارات این شهرستان خواهند گشود.

وی   گفت:  حضور رئیس جمهور در شهرری اگرچه کوتاه است اما تصمیمات مهمی برای این شهرستان اتخاذ می شود و رئیس جمهوری   از   پروژه های عمرانی و   طرح هایی  مثل بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبار  چای امین آباد، پروژه کمربندی دوم تهران در محور میدان غنی آباد   و کنارگذر قلعه نو  بازدید می کند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار