فرمانده سپاه ناحیه دامغان مطرح کرد؛

اجرای ٣٣ برنامه شاخص دهه فجر در دامغان/ برنامه‌های دهه فجر با محوریت امیدآفرینی و جهاد تبیین برگزار می‌شود

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان از برگزاری ٣٣ برنامه شاخص دهه فجر در این شهرستان در قالب ۴٠٠ فعالیت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: جهاد تبیین و امید آفرینی از شاخصه‌های برنامه‌های دهه مبارک فجر می باشد.

تقی پور با تأکید بر اجرای جهاد تبیین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در این ۴۴ سال دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه‌های گوناگون علمی، پزشکی، ورزشی و... داشته است و همگان باید در بیان این مسائل اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در تشریح ٣٣ برنامه شاخص دهه فجر این شهرستان از برگزاری ویژه برنامه‌های این دهه در قالب ۴٠٠ فعالیت خبر داد و گفت: برنامه‌های این دهه با شعار «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» در عرصه‌های متفاوت اجرا خواهد شد.

تقی پور گفت: در اولین روز این دهه رژه خودرویی و موتوری، عطر افشانی گلزار شهدا، زنگ انقلاب و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه شهر دامغان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سلسله نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان افزود: بیش از ۵٠ نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در این دهه برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان طرح یادواره شهدای خانگی را از برنامه‌های شاخص این دهه دانست و خاطر نشان کرد: این طرح با حضور ١٣٠ گروه از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در منزل ١۵٠ خانواده شهید، ایثارگر و جانباز برگزار و این برنامه تا پایان سال ١۴٠٢ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جشن‌های انقلاب، فضای سازی، گشت‌های رضویون به صورت محله محور، سرودهای خیابانی، ایستگاه‌های فرهنگی، پویش سرود جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری اردوهای جهادی و... از دیگر برنامه‌های این دهه می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص دهه فجر را برشمرد که ٢ یادواره شهدا در روستاهای بادله کوه و تویه دروار، شب خاطره با حضور فرماندهان و رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در شهر کلاته رودبار، اجتماع بزرگ بسیجیان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان در شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همایش «ایران، جوان بمان» با محوریت فرزندآوری از آن جمله می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار