خبرهای داغ:

پدر شهیدان «اسدالله وشعالی» در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست

تبریز- «یعقوب اسدالله وشعالی» پدر شهیدان «یوسف و ایوب اسدالله وشعالی» در سن ۸۲ سالگی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پیکر آن مرحوم ساعت ۱۱ قبل از ظهر فردا، چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در وادی رحمت تبریز تشییع و در قطعۀ والدین شهدای این آرامستان به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم شام غریبان زنده یاد حاج یعقوب اسدالله وشعالی نیز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ بعدازظهر فردا، چهارشنبه در مسجد اعظم المهدی محلۀ شنب غازان تبریز منعقد خواهد شد.

یوسف اسدالله وشعالی، متولد پانزدهم دی ۱۳۴۵ و برادرش ایوب، متولد اول فروردین ۱۳۴۸ مراغه بودند که به ترتیب در هفتم مهر سال ۱۳۶۱ در سومار و بیست و پنجم اسفند ۱۳۶۳ در شرق دجله به فیض شهادت نائل شدند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی  با صدور پیامی مشترک؛ درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی را تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان های بزرگ و وارسته ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه های عشق و جهاد اعزام کردند ، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم بودند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.
خبر درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی موجب غم و اندوه فراوان گردید.
اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم اسداله وشعالی و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهید پرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه معصومین از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار