خبرهای داغ:

نشست هماهنگی قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد

قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی با حضور روسای دانشگاه ها و مراکز عالی استان سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان در سالن میثاق این دانشگاه برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۵۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی با حضور روسای دانشگاه ها و مراکز عالی استان سمنان به همراه مسئولین نهاد رهبری دانشگاه ها ومعاون هماهنگ کننده سپاه استان و به میزبانی دانشگاه سمنان در سالن میثاق این دانشگاه برگزارشد.
  محمدامین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان دراین جلسه اردوهای راهیان نور را بهترین و مهمترین فرصت برای تحقق فرمان جهادتبیین دانست و گفت:با توجه به رسالت مهم  جهاد تبیین ،رویداد فرهنگی راهیان نور دانشجویی می بایست به شکلی موفق و مطلوب طراحی و اجرا شود.
وی با تبیین روایت های اول و دوم در راهیان نور که مقدمه و زمینه ساز گفتمان دفاع مقدس است اظهارداشت:نوع دیگری از روایت روایت سوم با هدفگذاری و مبنای گفتمان مقاومت و پیشرفت است که با این نوع روایت می توانیم با نسل جدید همراه شویم و در تحول این گفتمان گام موثر برداریم.
دبیر قرارگاه شهید علم الهدی استان سمنان با تشریح اهداف و برنامه‌های شاخص قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی گفت:تحقق اعزام ۲هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه سال جاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور بعنوان اولین محور در این قرارگاه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و در محور دوم  ستاد دانشگاهیان کنگره شهدای استان و برنامه ریزی در خصوص اهداف پیش رو در این کنگره از موضوعات اساسی در این قرارگاه است.
بخشیان با اشاره به طرح راهیان پیشرفت و جهاد امید آفرینی در نسل جوان و فرهیخته تصریح کرد: اعزام  کاروان های راهیان پیشرفت با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان با حضور پانصد نفر از دانشجویان  استان سمنان در قالب اردوهای یک روزه و سه روزه به تهران و اصفهان از دیگر برنامه‌های شاخص این قرارگاه  دردستور کار است.
محمدامین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با عنایت به منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اهمیت تبیین و تبلیغ و جهاد دراین امور افزود:با اجرای برنامه عظیم فرهنگی و ایجاد فرصت برای تبیین حقایق و اثبات حقانیت جنگ و ارزش های نهفته در آن می توانیم در جهادتبیین گام موثر برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها