مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با صدور پیام به مناسبت ایام الله دهه فجر، پیوند مردم با ولایت را رمز استمرار و استحکام انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام تبریک حجت الاسلام عینعلی علی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر به شرح ذیل است:

برخیز که فجر انقلاب است امروز / بیگانه صفت خانه خراب است امروز/ هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد از لطف خدا نقش برآب است امروز.

تبریک عرض می کنم دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را و این ایام الله روزهای سرنوشت ساز ملت ایران است، که از ۱۲بهمن تا ۲۲بهمن سال ۵۷ است.

۴۴ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد و دوست و دشمن اذعان می کنند که از همه لحاظ کشورمان نسبت به دوران قبل از انقلاب اسلامی و همچنین نسبت به اکثر کشورهای دنیا و همسایه ها رشد چشمگیری داشته است و این مهم به برکت انقلاب اسلامی است، که مبنا و استمرار آن همراه با رابطه عقلی و منطقی و شرعی و عاطفی ولایت و مردم و مردم و ولایت است و تازمانی که این دو با هم در صحنه و میدان باشند این انقلاب مستحکم تر خواهد شد.

انقلاب اسلامی ایران به واقع مصداق آیه ۸۳سوره اسرا می باشد، که می فرماید: «جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل کان زهوقا»؛ حق آمد و باطل نابود شد، یقینا باطل نابود شدنی است.

ارسال نظرات