خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛  

رسیدگی به وضعیت معیشت مردم، اولویت امور مسوولان باشد

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: همواره باید از اتفاقات و عبرت های گذشته درس گرفت و با توجه به اینکه اکنون جریان انقلابی و ارزشی در حال فعالیت می باشد، می بایست با جدیت تمام با گران فروشی ها مقابله کرد و از تامین معیشت مردم حمایت کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

قزوین_ حجت الاسلام و المسلمین شجاعی مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن(ع)، در دیدار فرماندار و مسئولین اجرایی شهر قزوین؛ با اشاره به ایه اول سوره اسراء بیان کرد: فلسطین، کلید رهایی جهان اسلام است و با توجه به تحولات حال حاضر می توان راه آزاد سازی مسجدالاحرام را از مسجدالاقصی دانست.

وی گفت: با توجه به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و تروریست خواندن سپاه از سوی اتحادیه اروپا، جامعه می بایست نسبت به این اتفاقات حساسیت داشته باشد و با حضور فعال در اجتماع ضمن حمایت و دفاع از مولفه های قدرت کشور، از جمله سپاه، مانع زیاده خواهی دشمن برای انجام چنین اقداماتی شد.

حجت الاسلام شجاعی مهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. سپاه همواره در همه حوادث و اتفاقات از جمله سیل، زلزله و غیره در کنار مردم حضور داشته است و در واقع سپاه از بطن مردم است. 

نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسن(ع) عنوان کرد: همواره باید از اتفاقات و عبرت های گذشته درس گرفت و با توجه به اینکه اکنون جریان انقلابی و ارزشی در حال فعالیت می باشد، می بایست با جدیت تمام با گران فروشی ها مقابله کرد و از تامین معیشت مردم حمایت کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها