خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضاعلیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

انقلاب اسلامی از عظیم ترین اتفاقات قرن/ زمینه سازی ظهور منجی هدف غایی انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: آستانه چهل و پنجمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفتیم انقلابی که یکی از عظیم ترین اتفاقات قرن گذشته است انقلابی که حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به چالش کشید و این رژیم سقوط کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۸۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن مراسم باشکوه سالروز ورود امام خمینی رحمت الله علیه به میهن اسلامی در هوای بارانی با حضور مردم، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در میدان امام خمینی رحمة الله شهرستان بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کمالی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه چهل و پنجمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفتیم انقلابی که یکی از عظیم ترین اتفاقات قرن گذشته است انقلابی که حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به چالش کشید و این رژیم سقوط کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب مردم ایران، انقلابی است که معمارش در سال ۴۲ وقتی که اعضای موتلفه اسلامی از محضرشان سوال کردند با چه هدفی قیام کردید امام فرمودند " من سه هدف دارم اول پیروزی انقلاب اسلامی، دوم بیداری اسلامی و سومین هدف زمینه سازی برای ظهور منجی آخرالزمان ( عج)است".

حجت الاسلام کمالی یادآور شد: وقتی امام را تبعید می کردند مامور ساواک از ایشان سوال کرد سربازان شما کجا هستند که می‌خواهید قیام کنید امام جمله فرمودند که نشان از اتفاق مهمی است و محقق شدن آیه ای از قرآن است. امام فرمودند " سربازان ما در گهواره ها هستند" و ما در جنگ دیدیم که این سربازان با دشمنان چه کردند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب به فضل خداوند آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر برای نابودی استکبار و تمام یاوه گویان عالم خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم رژه موتوری از مسیر شهدای باقریه تا گلزار شهدا توسط یگان ویژه تاکسیرانی با محوریت ورزش و جوانان، هیئت موتورسواری و هیئت دوچرخه سواری گردان امام علی علیه السلام برگزار شد.

گلباران تمثال امام خمینی( ره) و اجرای گروه سرود نوجوانان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار