خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

هر جایی که نیاز به کمک باشد سپاه و بسیج در خدمت مردم و ادارات است

فرمانده سپاه نینوا: یکی از دغدغه های اصلی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان گلستان، تامین زمین بویژه در شهر گرگان است که ان شاءالله با همکاری موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج این مشکل حل خواهد شد
کد خبر: ۹۴۸۷۵۲۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

هر جایی که نیاز به کمک باشد سپاه و بسیج در خدمت مردم و ادارات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان که با حضور مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار گردید عنوان کرد:  یکی از دغدغه های اصلی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان گلستان، تامین زمین بویژه در شهر گرگان است که ان شاءالله با همکاری موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج این مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: سپاه نینوا در سطح استان تفاهم نامه های خوبی را با سازمان ها و ارگان های مختلف منعقد کرده است که می توان به انعقاد تفاهم نامه با آبفا  در خصوص نهضت آب رسانی و تفاهم نامه های مختلف با جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی ، شهرداری و... اشاره کرد.

ملک شاهکوهی در پایان تصریح کرد: هر جایی که نیاز به کمک باشد سپاه و بسیج در خدمت مردم و ادارات هستند و بدون هیچ چشم داشتی به کمک این مردم مومن، صبور و انقلابی شیعه و سنی خواهند رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها