وجود مبانی اعتقادی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی است

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از دلایل ماندگاری انقلاب بعد از ۴۴ سال فشار و توطئه دشمنان ،وجود مبانی اعتقادی است،خاطرنشان کرد:در همین راستا میبایست بازخوانی تاریخی- اعتقادی انجام شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛دکتر محسن افشارچی صبح امروز در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور و شاید بشریت است.

وجود مبانی اعتقادی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی است

وی بابیان اینکه نباید نعمتی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده فراموش کنیم،افزود:فشارها و مشکلات داخلی و خارجی نباید سبب شود تا برکات انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه کند.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از دلایل ماندگاری انقلاب بعد از ۴۴ سال فشار و توطئه دشمنان ،وجود مبانی اعتقادی است،خاطرنشان کرد:در همین راستا میبایست بازخوانی تاریخی- اعتقادی انجام شود.



افشارچی بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای تفکرات دینی و اعتقادی افرادی نظیر شهید بهشتی،شهید مطهری،مقام معظم رهبری و…. شکل گرفته است،افزود:تلاش می کنیم سیر مطالعاتی در حوزه مبنای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم.

 

این مسئول بابیان اینکه در این برهه زمانی بازخوانی تاریخی مطالعات اصولی ضروریست،گفت:چرا که دشمنان  آزادی و امنیت ملت ایران را برنمی تابند و همواره در حال توطئه هستند.

 

افشارچی در پایان با اشاره به اینکه کسی خط فکری امام خمینی (ره)را بهتر از مقام معظم رهبری نمی شناسند،یادآور شد:میراث دار امین خط امام خمینی، رهبری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار