درخشش سیستان و بلوچستان در چهارمین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: در چهارمین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج سراسر ‏کشور، سازمان فضای مجازی بسیج این استان رتبه برتر کشوری را کسب کرد.‏
کد خبر: ۹۴۸۷۵۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

محمدهادی طهرانی مقدم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در چهارمین گردهمایی ملی ‏فعالان فضای مجازی بسیج سراسر کشور هفت رتبه برتر را به خود اختصاص داد و همچنین به‌عنوان سازمان برتر فضای مجازی بسیج نیز حائر رتبه برتر کشوری شد.‏

وی افزود: در بخش تولیدات تخصصی فضای مجازی بسیج (متنا) مهرداد پارسافر، شبکه مردمی سایبری بسیج ‌‏(شمسا) میلاد میرکمالی، مدیریت رسانه (مپتا) الهه جهان بین و در بخش اینفوگرافیک علیرضا شهرکی؛ رتبه‌های ‏اول کشور به استان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت‎.

این مقام مسئول ادامه داد: عارف حسینی از فعالان مجازی تاثیرگذار کشور انتخاب و عبیدالله رئیسی به‌عنوان رتبه ‏چهارم بخش سخنرانی انتخاب شد‎.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید ‏محتوای دیجیتال بسیج در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی به میزبانی سازمان ‏فضای مجازی بسیج در تهران از نهم تا یازدهم بهمن ماه برگزار شد که در آیین اختتامیه این رویداد ملی برترین‌های فضای مجازی کشور معرفی و تقدیر شدند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد یکی از اقدامات اساسی سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد هم افزایی شبکه مردمی فعال و مولد در حوزه فضای مجازی بود افزود: در مرحله نهایی کشوری ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده از سراسر استان‌های کشور به رقابت پرداختند.

گفتنی است مرحله استانی این رویداد توسط سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در آبان ماه سالجاری با حضور ۲۰تیم در قالب ۷۲ نفر در مرکز استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار