خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرگز:

اجرای بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان بندرگز/دشمن دراوج ناامیدی، نقاط قوت ما را نشانه‌گیری کرده‌است

سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی گفت: اقدام مغرضانه و خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که دشمن از رویارویی با انقلاب اسلامی مستاصل شده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۱۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

اجرای بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان بندرگز/دشمن دراوج ناامیدی، نقاط قوت ما را نشانه‌گیری کرده‌است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی فرمانده سپاه بندرگز ،در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در جمع اصحاب رسانه گفت: تقارن ماه رجب و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است که باید تبیین44 سال افتخار، مبنای برنامه های دهه فجر باشد.

وی اظهار داشت: اقدام مغرضانه و خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که دشمن از رویارویی با انقلاب اسلامی مستاصل شده و در اوج ناامیدی، نقاط قوت ما را نشانه‌گیری کرده‌است.

احمدی افزود: همه باید تلاش بکنند در جهاد تبیین ، وحدت ،اقتدار و پیشرفتهای نظام اسلامی به نسل جوان و نوجوان منتقل شود و از طرفی جنایات و خیانت های رژیم طاغوت نیز به مردم بازگو شود.

فرمانده سپاه بندرگز: در ایام دهه فجر برنامه های متنوع  فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،ورزشی و... همراه با مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان بندرگز با شعار محوری ایران استوار، ۴۴ سال افتخار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار