همزمان با دهه مبارک فجر جلسه اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان کیار به همت روابط عمومی سپاه ناحیه کیار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه کیار در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی چهل و چهارمین سال عمر پر برکت خود  را سپری می کند، که انوار الهام بخش آن سراسر جهان اسلام و فراتر  از آن را در برگرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.

سرهنگ پاسدار فرزان امیری خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنی های همه جانبه در حوزه های مختلف نظامی،اقتصادی،فرهنگی و تبعیت از ولایت فقیه توانسته با عزت و اقتدار به راه خود و دفاع از ارزش ها ادامه دهد.

وی افزود: با اطمینان اعلام می داریم فرزندان جان برکف ملت در بسیج سپاه ناحیه شهرستان تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کیار در ادامه ضمن اشاره به اهمیت انجام جهاد تبیین گفت: بایستی به گونه ای واقعیت های انقلاب مطرح شود که دشمن نتواند غیرواقعیت ها را به عنوان واقعی بودن جلوه دهد.

ارسال نظرات