سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برای دهه فجر امسال بیش از ۳ هزار برنامه در نظر گرفته شده است که جهاد تبیین محور اساسی این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۲۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: امسال برای تبیین برنامه‌های دهه فجر برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف شامل برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، افتتاح طرح‌ها، برنامه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر از ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به میهن اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه (۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) از محل فرودگاه ایلام هم‌زمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان ایلام آغاز خواهد شد.

چراغی‌پور یادآور شد: امسال بیش از ۳ هزار برنامه برای بزرگداشت دهه فجر در زمینه‌های مختلف در استان ایلام با «شعار محوری ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» توسط ٢۵ کمیته تخصصی ستاد برگزار خواهند شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلامیادآور شد: امسال باتوجه‌به اهمیت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است همه دستگاه‌ها و عموم مردم در بزرگداشت این ایام و جشن پیروزی انقلاب سهیم باشند.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین یک از محور‌های ضروری است که رسانه‌ها می‌توانند نقش اساسی در آن داشته و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را به همه مردم برسانند.

ارسال نظرات