خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

توزیع جهیزیه نوعروسان استان سمنان

محمد حسین ذوالفقاری از انجام چهارمین مرحله توزیع جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش با هدف تحکیم بنیان خانواده و تسهیل شرایط ازدواج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۴۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه چهارمین مرحله اول توزیع جهیزیه بین نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: در این مرحله ۱۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد جهیزیه به همت خیران و نیکوکاران استان سمنان تهیه شده است، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در ادامه این مسیر یاریگر زوج‌های جوان باشند و با حضور در کمیته امداد سراسر استان سمنان از نحوه کمک‌ها مطلع شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحویل داده شده است، ابراز داشت: علاوه بر جهیزیه زوج‌های جوان استان سمنان از خدماتی نظیر مشاوره قبل و بعد از ازدواج نیز بهره مند می‌شوند.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه کمک هزینه ازدواج به فرزندان ذکور تحت حمایت در قالب هدیه ازدواج نیز پرداخت شده است، تصریح کرد: هدف از ارائه این گونه خدمات در واقع تحکیم بنیان خانواده و تسهیل شرایط ازدواج است.

وی افزود: به افراد جویای کار واجد شرایط، بعد از استعدادیابی، مشاوره و هدایت شغلی، تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود تا با ایجاد اشتغال بتوانیم به زوج‌های جوان کمک کنیم توانمند شده و به اقتصاد خانواده خود کمک کنند و این راهی که می‌تواند در استحکام بنیان خانواده نیز مؤثر باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها