به مناسبت آغاز دهه فجر و تصویب ارتقا بخش زارچ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله زارچ پیام تبریک صادر کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله زارچ به مناسبت آغاز دهه فجر و تصویب ارتقا بخش زارچ به "شهرستان" پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، پیام تبریک جناب سرهنگ میرحسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله زارچ به مناسبت آغاز دهه فجر و تصویب ارتقا بخش زارچ به "شهرستان":

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
والفجر، و لیال عشر

ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، که یادآور رشادت، ازخودگذشتگی و ولایت‌پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن (ره) می‌باشد خدمت تمام همشهریان و هموطنان عزیز خاصه مردم مومن و متدین شهرستان زارچ.
خدا راشاکریم
که در روز ۱۲ بهمن و آغاز این دهه و در روز میلاد سراسر نور ابن الرضا امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) خبر مسرت بخش تصویب شهرستان شدن بخش زارچ به عنوان دوازدهمین شهرستان استان یزد از طرف هیئت محترم دولت به سمع و نظر مردم مومن و ولایتمدار زارچ رسید.
بی شک پیگیری عوامل، مسئولان و آحاد جامعه شهرستان زارچ در تحقق این هدف بسیار تاثیر گذار بوده که شایسته تقدیر و تشکر می باشد. 

همزمانی این تصمیم مبارک با ایام سراسر نور را به فال نیک می گیریم
بی‌تردید توفیقات مردم متدین شهرستان زارچ با پیروی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.


"محمد علی میرحسینی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله"

ارسال نظرات