خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان به مناسبت کسب مقام اول گروه متنای استان در رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج

مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان به مناسبت کسب مقام اول گروه متنای استان در رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج بخش تولیدات نرم افزاری پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۱۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

پیام تبریک مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان به مناسبت کسب مقام اول گروه متنای استان در رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج بخش تولیدات نرم افزاری:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان عزیز،همکاران و بسیجیان هنرمند.

این روزها شاهد افتخار آفرینی دوستانمان در حوزه فرهنگ و رسانه استان هستیم. تقدیر و جلب رضایت نماینده مقام عظمای ولایت در استان از تولیدات مجموعه گرافیکی رواق و امروز مقام اول گروه تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در رویداد کشوری بسیج در بخش تولیدات نرم افزاری. همه و همه نشان از غنای فرهنگی و بصیرت بالای مجموعه های توانمند فرهنگی استان است و به تعبیر امام خامنه ای عزیز کانه موجود جدیدی در حوزه فرهنگ متولد شده است. هردو موضوع مذکور را که در این ایام الله کام همه ما را شیرین تر کرد به بسیجیان استان و دست اندرکاران و حامیان خالص ان ها تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات بیشتر را ارزومندم.

هادی ایمانی

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا علیه السلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار