خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

جوانان و شهدای ما در مکتب امیرمومنان (ع) پرورش یافتند

همدان-استاندار همدان گفت: جوانان و شهدای ما کسانی بودند که در مکتب امیرمومنان (ع) پرورش یافتند و جان خود را تقدیم کردند و این ۸ هزار شهید نمونه آن است.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۵۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین افتتاح سالن باستانی شهیدان مریانجی، ضمن تبریک ایام دهه فجر و اعیاد خجسته پیش رو، اظهار کرد: ورزش باستانی دل در گرو مکتب امیرالمومنین(ع) دارد.

وی با بیان اینکه کسانی که در این مکتب پرورش پیدا می‌کنند شاخص‌های نیکی دارند که شاید در جای دیگر پیدا نشود و مردی و مردانگی و فتوت از خصایص آنان است، افزود: کسانی که در این جا پرورش می‌یابند عِرق خاصی دارند؛ جوانان و شهدای ما کسانی بودند که در مکتب امیرمومنان (ع) پرورش یافتند و جان خود را تقدیم کردند و این ۸ هزار شهید نمونه آن است.

استاندار همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حال انجام است، گفت: در ایام الله دهه فجر ۹۵۶ پروژه را افتتاح می‌کنیم و ۱۵۰ واحد هم کلنگ‌زنی می‌شود و این در سخت‌ترین شرایط دولت است و در سفر ریاست جمهوری بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به این استان تعلق گرفت و این حاکی از نگاه ویژه ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین دستاوردی است که امام راحل برای ما به یادگار گذاشته و از زیر یوغ دشمنان، ما را نجات داد، شاهی که از نوک پا تا فرق سر در فساد بود.

قاسمی فرزاد گفت: امام راحل موجب شد این انقلاب به پیروزی برسد و بعد از امام راحل، رهبر معظم انقلاب راه نورانی او را ادامه دادند که این راه پرنور را در کشور ادامه خواهند داد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان مریانجی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات