مراسم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در ارزوئیه برگزار شد.

آغاز برنامه های ۱۲ بهمن در اولین روز از دهه مبارک فجر به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور و آغاز دهه فجر در شهرستان ارزوئیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۸۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، دکتر اسماعیل کاخ فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه،فرمانده نیروی انتظامی،کارکنان سپاه ،کارکنان نیروی انتظامی، بسیجیان وسایر مدیران شهرستانی در مزار شهدای شهرستان ، ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

⬅️ دکتر اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان در مراسم آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی صفحه جدیدی در تاریخ کشورمان گشود، گفت: نظام جمهوری اسلامی با وجود دشمنی‌ها و فتنه انگیزی دشمنان از روز نخست انقلاب، به پشتوانه حضور مردم در عرصه‌های مختلف مسیر پیشرفت و توسعه را طی خواهد کرد.

⬅️وی بیان داشت: امروز نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور وظیفه خطیری برعهده دارند و برای حرکت به پیشرفت و توسعه، چشم امید جامعه به نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

⬅️مقام عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که در تمام این سال‌ها و با وجود فتنه انگیزی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت‌های فراوانی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف کشور رخ داده است.

⬅️ فرماندار ارزوئیه اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

⬅️دکتر اسماعیل کاخ افزود: انقلاب اسلامی برای ما عزت، آزادی، استقلال و اعتماد به نفس را به ارمغان آورد و به برکت این انقلاب، در حال حاضر هیچ قدرتی نمی تواند در مسائل داخلی و خارجی کشورمان مداخله کند و این افتخار بزرگی است

⬅️شایان ذکر است آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ميهن اسلامی، همراه با نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر شهرستان و مراسم رژه موتوری و خودرویی با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از محل میدان بسیج "شهرستان ارزوئیه تا گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار