حاجی بابایی:

نماد انقلابی‌گری ما شهید سلیمانی است

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نماد انقلابی‌گری ما شهید سلیمانی است، چراکه هرچه داشت برای خود و حزبش، فدای اسلام و انقلاب کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۷۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در همایش شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با حضور مسئولین استانی، جهادگران و خانواده‌های معظم شهدا در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر بر فجرآفرینان، اظهار کرد: ۴۴ سال پرافتخار از انقلاب گذشت؛ انقلاب ما هم فصل بهارش زیبا است، هم فصل تابستانش، هم فصل پاییزش و هم فصل زمستانش و زیباترین چهره زمستان وقتی مشخص می‌شود که باز هم پشت سر آن بهار بیاید.

وی با بیان اینکه این بهار، فلسفه صدرایی است، افزود: پاییز برگ ریزان نیست بلکه زمینه‌ساز بهاری سبز با گل‌های رنگارنگ است، بهار به دنبالش تابستان است و هر چهار فصل رشد است؛ انقلاب ما همه فصولش زیبا است و به دنبال این فصول شجره طیبه ما سپاه میوه داد و می‌دهد؛ یا با شهادت یا با کار، با ایثار و باامنیت همه زیبایی‌ها را نشان می‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی افتخار می‌کنیم که امسال در ۱۴۰۱ یک اقدام سپاه در خلیج فارس و عسلویه ۷ میلیارد دلار برای کشور ارزآوری داشته در ۱۰ ماهه اول سال، یعنی صادرات فرآورده‌های نفتی از ستاره طلایی عسلویه که ۵ برابر این پول بهره‌وری می‌شود و بازهم سپاه و خدمت رسانی در نقاط محروم انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: نماد انقلابی‌گری ما شهید سلیمانی است، چراکه هرچه داشت برای خود و حزبش، فدای اسلام و انقلاب کرد.           

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب یعنی خود را فدای نظام و اسلام و انقلاب کردن و با این حرکت است که گره‌ها باز می‌شود، ادامه داد: دنیا علیه ما می‌ایستد هرآنچه که دارند به میدان می‌آورند، دشمنان هرچه داشتند به کار گرفتند، اما ما در دی ماه امسال یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بشکه نفت فروختیم که در طول ۸ سال گذشته سابقه نداشته است.

حاجی بابایی ادامه داد: همه کسانی که می‌گفتند دولت نتوانست بودجه را خوب اداره کند در طول این سال‌های اخیر فقط در سال ۱۴۰۱ بود که دولت توانست حدود ۱۰۰ درصد منابع بودجه خود را تامین کند؛ این یعنی آهنگ زیبای عبور از معبر ایجاد شده توسط استکبار جهانی و به معنای آهنگ عبور از اُحد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه کشور از این معبر عبور می‌کند، اضافه کرد: نماد این قدرت، قبل از پول و نفت و هر چیز دیگر، اراده قوی و قدرتمند جوانان در این کشور است که نمادشان شهید حججی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا به این جمع بندی رسید که این اقتدار جمهوری اسلامی است، ایران ۱۰۰ پله امنیت دارد، جمهوری اسلامی اقتداری دارد که هزینه‌هایی داده، در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود که متاسفانه آن‌ها گفته نمی‌شود، این کشور با آن اراده‌ها، عملکرد‌ها و نوع نگاه اقتدارش افزوده می‌شود و محوریت این مقاومت، سپاه است.

وی ابراز کرد: ما همه سختی‌های عالم را تحمل و به مردم خدمت می‌کنیم تا نام امام راحل که این انقلاب با ایشان گره خورده و با رهبر معظم انقلاب تحت هر شرایطی ایستاده‌ایم، پیروزی از آن ما است و به زودی از همه معبر‌ها عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار